top of page

דיני ספורט - ייצוג ספורטאים

המשרד שלנו שמח לייצג שחקנים בכל שלב בעולם הספורט, החל מהכניסה ובכל התקדמות עד לליגות הבכירות במטרה להגן על האינטרסים שלהם ולדאוג שיקבלו את התנאים הכי טובים שיש, מוזמנים ליצור קשר.

Image by Lars Bo Nielsen

הספורט המקצועני דורש ליווי וייצוג משפטי מקצועי וייחודי, הכולל הבנה מעמיקה בדיני הספורט לרבות דיני העבודה. עבור הספורטאים המקצוענים הספורט הוא מקום עבודה והזכויות והחובות של הספורטאים המקצועיים מסודרות בחקיקת דני עבודה בהסכם העבודה ובתקנון של איגוד הספורט הרלבנטי שאליו משתייכת הקבוצה.​

 

  • ליווי במשא ומתן בהתקשרות לחוזה ועריכת הסכמים – להסכם העסקה  מול הקבוצה ישנו חשיבות רבה שכן הוא קובע את תנאי העסקה וגם את תנאי ההיפרדות בסיום ההתקשרות או במהלכה (למשל בסוף עונת המשחקים). כמו כן, באופן טבעי, הסכם העסקה עוסק בסוגיות רבות הקשורות לדיני עבודה ולכן חשוב מאוד שגורם הבקיא בדיני עבודה, כמשרדנו, יעבור על ההסכם ויסביר את המשמעויות של הדברים. 
     

  • ייצוג בתביעות בפני מוסדות לבוררות  – חוק הספורט מסדיר וקובע בוררות  חובה באגודות ספורט מקצועיות בסכסוכים כגון בין שחקן לבין הקבוצה בנושאים חוזיים ומסחריים. במוסד לבוררות יש כללים וסדרי דין שונים מבתי המשפט הרגיל ולכן חשוב מאוד להיות בקיאים בכללים אלו  ובפסיקה של מוסדות הבירור. 
     

  • ייצוג בתביעות בבית הדין לעבודה – היחסים בין שחקן מקצועי לבין קבוצתו הם יחסי עבודה ולכן בנושאים מסוימים הקשורים לתנאי עבודה מכוח חקיקה דיני עבודה ולבית הדין לעבודה הסמכות לדון בנושאים אלו. למשרדנו ניסיון רב בייצוג ספורטאים בתביעות בבית הדין לעבודה. 
     

  • ייצוג שחקנים קטינים – הורים של בני נוער שמבקשים לעבור בין קבוצות ספורט נאלצים במקרים רבים לשלם סכומים גדולים כדמי השבחה ל"קבוצת האם". לכן עריכת הסכם בין השחקן הקטין לבין הקבוצה מבעוד מעוד תחסוך להורי השחקן הקטין כסף רב.

שחמט

דניאל חדש משרד עורכי דין - הגנה הכי טובה בשבילך

ליצירת קשר וקביעת פגישה

להתחלת התהליך והעבודה המשותפת, נשמח שתשאירו את הפרטים שלכם וניצור קשר בהקדם, לבחון את המקרה ולקבוע פגישה.

לעדכונים חשובים על בתחום דיני העבודה ופסיקות חדשות, הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

bottom of page